2011-12-07 ? 12:26:18

Pews.se

Vi är nu framme vid ett väldigt tragiskt ögonblick, det är nämligen dags att ta farväl av mig, er ''gamla'' Julia och säga hej till Pew som Julia kommer vara i framtiden. Min nya blogg är nämligen färdig nu, och det tog oväntat kort tid. Inte ens ett dygn från det att min idé började utvecklas så har den nu blivit verklighet. Största hjälpen var nog ändå Binero ändå, och deras support som svarade så snabbt. Nu ska jag inte hålla på och predika mer, utan nu är ni välkomna in på Pews.se istället, så mycket bättre.
Komsikomsi.
Pews.se
Pews.se
Pews.se
Kommentarer
A M A N D A K I N D V A L L ♥

Hej, följa varandra via bloglovin om du har det? :)

2011-12-21 @ 18:55:33
URL: http://aemk.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: