2011-11-24 ? 17:07:25

Beauty has never been so affordable

Eyse Lips Face UK
Beställde lite skit från e.l.f igår, bland annat 2 puder (ett löspuder mineral och ett kompakt), en mascara, en cremeögonskugga, ett läppbalsam, en eye liner (penna), ett täckstift, en färgad dagkräm/foundation och en stor fin kabukiborste. För 183 kr. Fattar ni hur damn billigt det är? Det mesta kostar 15 kr, förutom mineralskiten och studiokollektionen. Som kostar 30 kr, eller 35 kr eller vad det nu är. e.l.f har hyllats i bland annat amerikanska ELLE, Glamour, Cosmopolitan, Marie Claire etc. Blev jättehappy av glädje när jag såg det. <33 Lyckades därmed övertala mamma att köpa lite skit åt mig. Sakerna kommer väl.. Någon gång, vetifan när. Men jag berättar mer när jag fått dem. Yeey. Typ det enda jag har att se fram emot.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: