2011-12-06 ? 17:58:36

You didn't mean me, obviously

Tumblr_lvsjhjfmvq1ql5qdho1_500_large
Ja hej okej. Skola idag, sög. Idrotten var det endasom faktiskt var roligt. Yes,det är rätt. Vi hade trapetövningar. Skitkul! Man skulle alltså göra kullerbyttor på en såndär astjock madrass som var en sisådär 1,5-2 m upp i luften. Med en trampolin då. Naturligtvis. Jag sög dem två första gångerna, men sån fick jag till det, tror jag. Haha. Jag snurrade i alla fall. Dock fick jag naturligtvis ont i mitt ben efter typ 5 gånger, så jag kunde inte hoppa mer, buhu. Men idag var en rätt lyckad dag, just nu är jag på lite halvdåligt humör, trots att jag vet vad som skulla fixa det så försöker jag inte ens. Usch nej. Aja, ha en bra dag or something, kanske bloggar mer sen. Om jag orkar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: