2011-12-01 ? 11:25:10

you are a cinema, I could watch you forever

Tumblr_lvis7uql541qmdjeto1_500_large
Första december idag då, härligt. Ännu härligare att det är 22 dagar kvar till jullovet. Något som är väldigt ohärligt är att vi slutar 2 dagar innan julafton, vill slå ihjäl kommunfullmäktige eller vem fan det är som bestämmer. Som ni säkert också märker så är jag hemma, och på dåligt humör eftersom jag hade flera viktiga lektioner idag, och även ett engelskaprov. Fan säger vi då och förbannar oss själva. Försov mig alltså och hade gjort en hel del för att slippa skiten forinfoes. Vill inte. Fan. I alla fall, say fuck it and smile. Okej. Skriver mer senare, ska försöka lösa mina andra problem först. Usch.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: