2011-11-18 ? 19:53:54

#GörEnNyHeader


Yes, jag gör en ny header så nu har ni inte en aning om hur designen kommer se ut.
Men lekfull och rolig är väl kind of nyckelorden jag använder mig av.
Känner mig inspirerad. Dock lyssnar jag på skrillex right now, så detta kan sluta var som helst...
Headern över är alltså ett minne blott, och ni kommer tyvärr inte få se den. (:P:P:P)
Min design kommer vara nästintill perfekt (från mig sett då).
Inget huxflux, jag ska försöka tänka igenom allt i minsta lilla detalj och fixa tills jag blir riktigt nöjd.
Så förhoppningsvis är designen färdig inatt vid kanske 2-3 någon gång.
Ha det bra tills vi hörs igen.
Kommentarer
vickan

Fin blogg!

2011-11-19 @ 00:40:05
URL: http://vviicckkaann.blogg.se/
Tina

Alltid kul med förändringar på bloggen :D



Jättefin blogg förresten! Kika gärna in på min blogg om du vill!

/Kram från Tina :D

2011-11-19 @ 11:26:28
URL: http://Http://Tinalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: