2011-11-24 ? 16:50:44

Guess you were right

Tumblr_lttmk77pqb1r10beyo1_500_large
we♥it
Idag var jag hemma från skolan. Hrrm. Tar tillbaka det jag skrev igår, buh. Blev tvingad till att flyttstäda sådär 1-2 timmar efter att jag vaknat, lagom trevligt. Känns inte som att jag mår särskilt bra sådär just nu, men det går över. Hoppas jag. Det finns bara en sak jag behöver, NU. Kommer naturligtvis inte få det jag vill ha, men vem bryr sig. Planerar också att åka till Göteborg och mormor i helgen, med min syster Bellis. Kanske skulle vara trevligt. Bara för att jag älskar tåg. <33 Nej men. Ska göra något annat nu, hitta en billig kamera som jag vill ha kanske. Vill ha en Nikon D3100 eller en Canon EOS 1100D, buhbuhbuh. Men blir det någon överhuvudtaget så blir det antagligen en Canon EOS 1000D eller möjligtvis en begagnad Nikon D3100. Vi får väl se, det är trots allt en månad kvar till jul. Pusshej.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: