2011-11-17 ? 21:41:06

I know you

Tumblr_lutlifksct1r4v6szo1_500_large
(Bild: Weheartit.com)
Dags för mig att gå och lägga mig snart. Det är ju trots allt fredag imorgon, så det blir nog bra.
Synd att vi bara har matte 3 dagar i veckan. Men, jag ser ju honom ibland i korridoren också, så söt.
Med mattegrejen så menar jag (förstås) att vi har mattelektioner tillsammans, men går i olika klasser.
Vill byta dit, eftersom en av mina bästa kompisar också går där. Men så blir det nog tyvärr inte.
Vi får väl se. Blir glad av att se honom, så som det en gång var.
In any way, puss på er.

Kul att se hur människan gör som jag, hela tiden. Undrar om det är medvetet eller inte. Töntigt är det i varje fall. Men snart är jag lycklig igen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: