2011-11-23 ? 14:41:03

There's you, it's you, it's all for you

Tumblr_lv3kuwrja31qelcwvo1_500_large
Dåligt med bilder på datorn så det får bli weheartit.
Weiwei. Idag har jag varit hemma hela dagen (tyvärr) och därmed missat en mattelektion.
Vi kan låtsas att jag är sadface för att jag inte fick se mitt provresultat, men det får jag väl göra imorgon eftersom det är matte imorgon också, och imorgon stannar jag fan inte hemma, det räcker med en dag. Orkar inte missa mer och sitta och ''Hm.. Ah.. Okej, vad är det här? Och det här? Och detta?!'' Det är liksom inte min stil, i min värld kan man allt, DUUH. Nej men, ärligt. Det är ändå torsdag imorgon. Nu kom jag på att jag har 3 lösblad i fysiken och ett mattehäfte på 10 sidor. Fuck. Fast det är bara uppställningar med addition, subtraktion, division och multiplikation, sånt man lärde sig i typ 5:an. Antagligen för att alla ska klara av det utan lärarresurser.
Oh well. Baybay.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: