2011-11-15 ? 20:42:45

Things can be a liiiiiittle pathetic sometimes

Dösöt bild på ett dösött barn i en dövarm sommar med en dödålig kamera.
Idag så sket jag i idrotten, och det var inte läraren så glad över. Men det sket jag i. För stunden.
Måste vara med imorgon, oh shit. Hatar idrott. Klarar mig jättebra utan! Nej men, ska vi vara ärliga så är jag rätt säker på att det faktum att jag börjat vara med har lett till min väldigt förbättrade kondition och en viktminskning på 3 kg på en månad. Är fett proud of myself. Men så är det också så att jag gör som jag vill, ihihihi. Förutom när jag blir betygsatt. Men det kommer först i 8:e klass, så det är lugnt. Än. Heh.
Snart ska jag sova (okej där ljög jag) för jag ska tagga 6 engelskaglosor tills imorgon (chill) och matteprov + religionsredovisning med samarbetspartnern från helvetet. Vi får se hur det går! Jag kan min grej i alla fall, sen får vi se hur det går för honom. ;););)
Puss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: