2011-11-08 ? 16:46:52

Uppdateriiiiing

Hellu. Först och främst så har jag inget internet right now (och ni blir helt ''men hur sitter hon då?!!?!?!? Nej men, så dumma är ni ju inte. <33), så jag använder min telefon. Alltså, surfar på telefonnätet via datorn. HTC Portable hotspot heter det på min telefon om ni var intresserade. Väldigt bra, men oerhört segt. Okej inte sååå segt kanske. Men värre än ett vanligt mobilt bredband. Så räkna med typ 1 inlägg om dagen. Då blir ni skitsurprised om det kommer 2!!
Min B-tangent mår inte bra, måste trycka som en röv för att få fram ett jäkla B. (Ursäkta språket)
Min vänsterhand darrar as hell efter dagens idrottslektion som bestod av ''en tuff träningsform'' (pfft) som kallas Kick and Box. (B:et där igen!! :@@)
Sen så skulle man såklart slå varandra då, på mitzar/mitsar/WHATEVER (careface) som man hade på händerna.
Sen skulle man då också sparka på dessa plattor (mitzar/mitsar) och så skulle man ha olika ''stationer'' där jag då fick hålla i någon slags station som dem kallar det. Och då var det självklart mig dem skulle sparka på.
Dem mitssakerna är ju lite smått hårda (se bilderna) och så skulle man hålla dem i kryss så hamnade en sån mitsgrej på mina knogar och varje gång dem sparkar så skaver dem mot knogen. Och det skulle ju sparkas fort. Och hårt. Efteråt så darrade mina händer som in i helvete (vänster i alla fall) och det gör den nu också. Dock inte lika mycket. Fuck idrott.
Så, nu vet ni hur det ligger till, och medan jag inte har något internet så fixar jag smått med nya bilder till designen och så, så håll ut. :))


Långt inlägg osv men ni ska läsa ändå tycker jaaag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: