2011-11-22 ? 13:48:51

What needs to be an it-girl

20111116193546970664521_sbig_large

we♥it

Weyho. Idag är det studiedag, precis som det var igår. Fast igår var det självstudiedag vilket betyder att man ska ta igen det man inte gjort/klarat/whatever. För mig var det då färgläran. Och någon skit i i tekniken, så det gick fort, därav det faktum att jag fick sluta 11:00. Nu har jag skittråkigt och är på dåligt humör, as you may see.  Dels på grund av att jag inte lyckades ändra DNS-skiten i min domän så jag kan inte peka om min blogg till -> donotstealmycandy.se <- förrän jag lyckats med den skiten och för att ****** alltid lyckas förstöra min dag. Vi får de hur det blir, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: