2011-10-20 ? 17:48:30

Bloggtips

Tänkte tipsa om bra bloggar, eller i alla fall dem jag läser.
Himla söt blogg, och Keela själv är också väldigt söt.
Photoshoptips, illustrator och mycket mer. En söt kawaiiaktig sak. Tycker väldigt mycket om den.
Fokiii. Henne känner väl dem flesta till. Underbara bilder. Och kläder. Synd bara att hon inte bloggar så mycket.
Isabelles blogg läser jag också ibland. Rätt intressant, kanske inte så mycket som sticker ut.
Men söt är hon. :)
Kissies blogg läser jag ibland. Tycker inte om henne speciellt mycket. Började fatta ett litet tycke för henne tills hon visade sig handla en massa falska märken osv. Kan ju inte säga att jag är en ''hater'' som skapar hatbloggar och så, men tycker det är lite smålågt. Sen att hon tränar 24/7 och stavar fel rätt ofta och snackars om att hon aldrig provocerar när hon gör det, det är ju lite.. a. Men jag läser ändå. Fråga inte varför. xD
Egoina är cool. Hon är bra. Enough said.
Hofh är cool. Och hennes dreads är coola.
Det var dem flesta. Jag har suttit med detta inlägg i säkert en halvtimme. (öh)
Nu ska jag städa så att mamma betalar min tågbiljett till Göteborg på höstlovet.
Har jag tur får jag pengar också.
HAHA, skojade. Nej men. Puss på er.
Kommentarer
Denise Holmsten♥

kul att du la upp lite blogg tips ! puss på dig sötis!

2011-10-20 @ 21:20:18
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/
beccis

hoppas du får en trevlig helg!

2011-10-21 @ 15:46:28
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: