2011-10-01 ? 02:44:12

Designen är klar

Detta är den design som kommer finnas några veckor. Ser ni den inte trycker ni F5 så kommer ni förhoppningsvis se den. Hoppas att ni tycker om den lite också. Mycket svart och vitt, men det är ju ''jag''.
Är väldigt trött right now. Höll dock inte på med designen sådär jättelänge.
Får se hur länge jag stannar uppe. Spelade Spiral knights med mamma innan, var kul. Tills jag blev för trött och ville göra något annat.
Såg också att dem gjort någon slags säkerhetsgrej nedanför på blogg.se, innan man postar inlägget måste man fylla i den saken med konstiga siffror och bokstäver. Ibland är dem skitsvåra att läsa. Tycker det verkar ganska överflödigt, men det kanske behövs. Jag vet inte. I alla fall, god natt så hörs vi imorgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: