2011-10-01 ? 09:44:42

God morgon..

Nu när jag fick upp en ny design och grejer så märkte jag att min statistik gått upp redan sen igår, då jag startade bloggen. Alltid positivt! Jag blev rätt förvånad faktiskt. Det var inte många, 3 st, men jag har haft bloggen i 1 dag, och med detta inlägg finns det 3 st bloggposter.
Igår la jag mig väldigt sent (03.00) så jag var helt stel i kroppen när jag gick och la mig. Kan inte minnas någon gång att jag suttit vid datorn 5 timmar i streck.
Snart ska jag ner och duscha, om jag orkar. Mitt hår går inte att platta när det är nytvättat, usch.
Bilden föreställer den där jobbiga ordverifieringsgrejen, orkar inte med såna.
Well, jag måste. Men ändå.
Detta var allt för nu, så hörs vi sen.
Puss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: