2011-10-04 ? 16:47:42

Kanelbullens dag..

Kanelbullar_134331545_large
(Bild från prick.blogg.se)
Well, jag höll på att missa det, sen kom mamma och sa något om att baka och jag fattade inte varför. Sen kommer lilla sötnossyster hem från dagis och säger att dem åt kanelbullar på dagis, och då fattar jag ju. Haha.
Jag älskar kanelbullar, dock är dem inte det bästa man kan äta i ''bullväg'' enligt mig kanske, men ja, kanelbullar funkar ju alltid bra det också. Haha.
Vill också be om ursäkt för att jag inte har bloggat, det kan bli så om man blir fråntagen datorn. Hrrm.
Jag vill önska er en bra dag, och hoppas att ni äter kanelbullar.
Or something.
Nej men. Haha. Vi får se om det kommer fler inlägg idag.
Puss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: