2011-10-10 ? 20:12:27

Kom igen

Alltså, ni är lite dåliga.. Ne skoja bara.
Men var är alla mina läsare!?
Visst kommer jag hålla lite lägre uppdatering på vardagar, men ni kan ju inte försvinna för det! :(((
I alla fall, jag suger.
Jag har fortfarande inte gjort matteläxan. Eller pluggat glosor.
Snyft. Kommer göra det innan jag somnar, promise.
PEPPA MIG. ;)
Nej men.
Laddade btw ner en jättesöt Nyancat-app innan, man ska fånga 500 stjärnor. Finns på market (android) under namnet ''NyanCat Game'' tror jag. Är inte säker. Mitt rekord är like 235 stjärnor eller något.
Vet inte riktigt.
Anyways, ha det bra.
Kommentarer
Emma

Hahaha nyancat är roligt tidsfördriv x]

vilken söt blogg förresten :) Jag stannar absolut och fortsätter läsa ^o^

Ha det bra! :)

2011-10-12 @ 17:15:31
URL: http://glamorousmysterious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: