2011-10-10 ? 16:35:24

Regn, regn, regn..

Regnet bara öser ner, det började redan imorse och har bara blivit värre.
Well, that's life. Jag gillar ju trots allt regn, egentligen. i lagom mängder, som man säger.
Kom precis hem från skolan. Då får man sig en liten surprise då någon (''någon'') har tagit sönder min datormus.
Konstigt nog är det samma människa som också förstört mina gympakläder och stoppat chips under mitt tangentbord. Sur? Nej, nej, inte alls. Jag är känd för mitt tålamod. Har lust att drämma till ungen, hårt.
Men nu går vi inte in mer på det. Hoppas att ni har haft en bra dag i alla fall. Själv ska jag göra matteläxa och plugga engelskaglosor, önska mig lycka till.
Kommentarer
Anonym

Veckans blogg är nu avgjord, så kika in och se om turen stog på din sida ;) om den inte gjorde det så ska du klicka in på länken nedan och anmäla dig till nästa Veckans blogg som avgörs på måndag ;)

HÄR: http://daghjort.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-vinnare-1.html#comment

2011-10-10 @ 20:01:17
URL: http://ghjort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: