2011-10-11 ? 16:59:01

ZOMG

Min hjärna just nu..
Jag har fyra prov inom två veckor, herrejävlar.
Engelska, musik, matte och geografi.
Geografiprovet är på torsdag, redan.
Sen så ska vi bada imorgon på idrotten, fuk. Hatar att bada med klassen.
Måste lösa allt detta.
Sen har jag en matteläxa imorgon.
Måste fixa detta.
Så ni fattar varför jag knappt bloggar och ännu mindre orkar föra över bilder, right?
Fan, jag kommer faila totalt på provet.
(Ursäkta språket.)
Just det, jag har ju teknikprov snart också.
När vet jag inte. Orkar inte bry mig heller just nu.
Och ja, man bara måste älska mitt notsystem. (C-durskalan)
Kommentarer
Essey<3

Söt blogg :D

2011-10-12 @ 11:41:50
URL: http://esseys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: